Ιακωβος Ριζος Ραγκαβης
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Ξυλογραφία του Ιάκωβου Ρίζου Ραγκαβή από το περιοδικό Ημερολόγιο Σκόκου του 1892. Ο Ιάκωβος Ρίζος Ραγκαβής ήταν Έλληνας λόγιος του 19ου αιώνα. Η καταγωγή του ήταν από ιστορική οικογένεια, ενώ ήταν πατέρας του Αλεξάνδρου Ρίζου Ραγκαβή. Σπούδασε αρχικά στην Πόλη και ασχολήθηκε με την ελληνική και γαλλική λογοτεχνία, καθώς και για την εκμάθηση ξένων γλωσσών. Το έργο του είναι αρχαιολογικό, τοπογραφικό (Τα Ελληνικά), μεταφραστικό (Αινειάδα του Βιργιλίου, δράματα του Βολταίρου, του Ρασίν και του Κορνέιγ). Έγραψε, επίσης, θεατρικά έργα και ασχολήθηκε με την ποίηση.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς στο μάθημα της Ιστορίας, ως αφόρμηση, προκειμένου να γνωρίσουν οι μαθητές τη ζωή και τη δράση του Ιάκωβου Ρίζου Ραγκαβή. Επίσης, στα πλαίσια ενός σχεδίου εργασίας, οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν πληροφορίες και να ετοιμάσουν μια πολυτροπική παρουσίαση – αφιέρωμα στους Έλληνες της Μολδοβλαχίας και να αναδείξουν λεπτομέρειες για τη ζωή και τη δράση τους τόσο στη προεπαναστατική περίοδο, στην επανάσταση του 1821 αλλά και στα μετέπειτα χρόνια της απελευθέρωσης.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
NDC Repositories
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΕΚΤ (Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Leading personalities Leading personalitiesLeading personalities
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to respond and participate
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΚΟΛΕΣΙΑ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
publisher: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE