Η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα των Εικαστικών ή σε ερευνητικές εργασίες και προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων με θέματα σχετικά με την ιστορία και την εξέλιξη της σύγχρονης Ελληνικής τέχνης, ή σε θεματικές διδασκαλίες και δραστηριότητες σχετικά με τους σύγχρονους Έλληνες εικαστικούς καλλιτέχνες, ειδικά όπως παρουσιάζονται μέσα από τις αυτοπροσωπογραφίες τους. Προτείνεται επίσης να μελετηθεί σε συνδυασμό με άλλα έργα του Νίκου Χουλιαρά και να εντοπίσουν οι μαθητές τα ιδιαίτερα στοιχεία της τέχνης του, συγκρίνοντας και με άλλους σημαντικούς εκπροσώπους της γενιάς του. Ένα από τα ιδιαίτερα στοιχεία που αξίζει να δοθεί έμφαση είναι η χρήση των τίτλων -και κατ’ επέκταση της γραφής- στα έργα του, που συχνά αποκτούν μια ημερολογιακή διάσταση και έχουν συνήθως μια ποιητική χροιά. Οι μαθητές θα μπορούσαν να αναζητήσουν ποιητικές συλλογές του με εικονογραφήσεις του ιδίου και να συζητήσουν για τη σχέση του λόγου και της εικόνας στο έργο του. Η σχέση αυτή θα μπορούσε να μελετηθεί και στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας ή σε διαθεματικές ερευνητικές εργασίες και σχολικά προγράμματα σχετικά με την ποίηση και την εικονογράφηση.
Η εικόνα θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Μουσικής ή σε θεματικές και διαθεματικές διδασκαλίες σχετικές με τους σύγχρονους Έλληνες στιχουργούς και συνθέτες, το Νέο Κύμα, την Ελληνική Παραδοσιακή Μουσική, καθώς και το ρόλο της εικονογράφησης (δηλαδή της φιλοτέχνησης εξωφύλλων και εσωφύλλων δίσκων) στη μουσική παραγωγή και δισκογραφία. Μια ενδιαφέρουσα πλευρά της μουσικής δισκογραφικής παραγωγής που θα μπορούσαν να διαπραγματευτούν διαθεματικά οι μαθητές είναι οι συνεργασίες εικαστικών καλλιτεχνών και μουσικών στη μεταπολεμική Ελλάδα και τον τρόπο που διαμόρφωσαν μια κοινή αισθητική συνδυάζοντας τον μοντερνισμό με την παράδοση (μέσα από τη γνωστή «ελληνικότητα» της γενιάς του ’30). Η περίπτωση του Χουλιαρά (που εκτός του ότι έχει γράψει ο ίδιος μουσική, έχει φιλοτεχνήσει και εξώφυλλα δίσκων) θα μπορούσε να μελετηθεί σε συνδυασμό με τα εξώφυλλα του Γιάννη Μόραλη και του Γιάννη Τσαρούχη για τους δίσκους του Μάνου Χατζηδάκη, τα εξώφυλλα του χαράκτη Τάσσου για τους δίσκους της Σωτηρίας Μπέλλου, του Αλέκου Φασιανού για δίσκους του Μίκη Θεοδωράκη και του Θάνου Μικρούτσικου, κ.α.