Οι μαθητές θα διευρύνουν τις γνώσεις τους μελετώντας τον τρόπο δημοσίευσης των διαφημίσεων στις αρχές του 20ου αιώνα. Δύναται να χρησιμοποιηθεί ως έναυσμα, για να αναζητήσουν οι μαθητές δημοσιευμένες διαφημίσεις σε έντυπες ή ηλεκτρονικές εφημερίδες της σύγχρονης εποχής, προκειμένου να διαπιστώσουν κατά πόσο ο τρόπος δημοσίευσής τους έχει αλλάξει στο πέρασμα του χρόνου. Πιο συγκεκριμένα, αρχικά, οι εμπλεκόμενοι μαθητές θα κληθούν να εντοπίσουν διαφημίσεις σε εφημερίδες της εποχής με την ίδια θεματολογία, δηλαδή με θέμα κάποια ιδιωτικά κέντρα εκπαίδευσης και κάποια βιβλιοπωλεία. Στη συνέχεια, θα συγκρίνουν τις διαφημίσεις αυτές με τις διαφημίσεις της εφημερίδας του 1909, συντάσσοντας ένα κείμενο ή δημιουργώντας μια παρουσίαση, όπου θα επισημαίνουν τις ομοιότητες και τις διαφορές που εντόπισαν στις διαφημιστικές πρακτικές των δύο εποχών.