Gate of the Lions, Mycenae
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Στο ΜΑ απεικονίζεται η Πύλη των Λεόντων στις Μυκήνες. Αποτυπώθηκε από τον Άγγλο αρχαιολόγο, τοπογράφο και χαρτογράφο William Gell ο οποίος περιηγήθηκε στον ελλαδικό χώρο από το 1801 μέχρι το 1812. Η εικόνα βρίσκεται στην πρώτη έκδοση που δημοσίευσε ο William Gell στο Λονδίνο το 1810. Στη Γεννάδειο Βιβλιοθήκη φυλάσσονται κάποιες χειρόγραφες σημειώσεις και ημερολόγιά του. Η Πύλη των Λεόντων που αποτελεί την κύρια είσοδο της Ακρόπολης των Μυκηνών κατασκευάστηκε τον 13ο αιώνα π.Χ. και πήρε το όνομά της από τα δύο ανάγλυφα αντιμέτωπα λιοντάρια που βρίσκονται πάνω απ’ αυτή. Αποτέλεσε έμβλημα των Μυκηναίων Βασιλιάδων και σύμβολο της μεγάλης ισχύος τους.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το ΜΑ προβάλλεται με Βιντεοπροβολέα σε μαθητές τόσο του Δημοτικού όσο και του Γυμνασίου κατά το μάθημα της Ιστορίας και ειδικότερα κατά τη διδασκαλία του Μυκηναϊκού Πολιτισμού. Οι μαθητές εργαζόμενοι σε ομάδες ερευνούν διάφορες πτυχές της συγκεκριμένης περιόδου όπως: το εμπόριο και η τέχνη των Μυκηναίων, ο Τρωικός Πόλεμος, οι Αχαιοί με τους Βασιλείς τους και η κοινωνική τους οργάνωση, τα έργα των ανθρώπων (οικισμοί, τείχη, τάφοι κ.λπ.) και τρόπος κατασκευής τους, η θρησκεία τους, η γραφή τους κ.ά. Αφού ολοκληρωθεί η εργασία των ομάδων, τα αποτελέσματα παρουσιάζονται στην ολομέλεια της τάξης και ακολουθεί συζήτηση και σύνθεση μιας ολοκληρωμένης εργασίας για τον Μυκηναϊκό Πολιτισμό.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Prehistory PrehistoryPrehistory > Social organization and everyday life Social organization and everyday lifeSocial organization and everyday life
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > inquiry learning
constructivist > socratic instruction
constructivist > action research
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to respond and participate
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE