Η εικόνα μπορεί να προβληθεί με τον βιντεοπροβολέα σε μαθητές των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού, στην Ευέλικτη ζώνη ή σε μαθητές του Γυμνασίου κατά την υλοποίηση σχεδίου εργασίας με θέμα παραδοσιακές φορεσιές της Βαλκανικής χερσονήσου. Με αφορμή τη λιθογραφία οι μαθητές εργάζονται ομαδοσυνεργατικά και κάθε ομάδα αναζητεί πληροφορίες και κυρίως εικόνες παραδοσιακών φορεσιών του 19ου και 20ου αιώνα διαφορετικής εθνότητας της χερσονήσου. Μια ομάδα αναζητεί παραδοσιακές φορεσιές Ελληνικές, άλλη Βουλγαρικές, άλλη Τουρκικές, άλλη Σερβικές, άλλη Ρουμανικές και άλλη Αλβανικές. Στη συνέχεια, κάθε ομάδα παρουσιάζει τα αποτελέσματα της εργασίας της στην ολομέλεια και ακολουθεί συζήτηση τόσο για αναζήτηση ομοιοτήτων και διαφορών μεταξύ των φορεσιών όσο και για τις διαφορετικές χρήσεις τους όπως νυφικές, καθημερινές, εργασίας κ.ά. Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές θα καταλάβουν την αλληλεπίδραση μεταξύ των εθνοτήτων της Βαλκανικής χερσονήσου η οποία είναι αποτέλεσμα της μακραίωνης συμβίωσής τους. Επίσης, κατά το μάθημα των εικαστικών, μπορεί να προβληθεί η λιθογραφία και οι μαθητές των μεγαλυτέρων τάξεων του Δημοτικού και του Γυμνασίου να διδαχθούν για την τεχνική της, για τα διάφορα είδη χαρακτικής και για την αξιοποίησή της με την αναπαραγωγή αντιτύπων σε χαρτί.