Κωστης Παλαμας
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Στη φωτογραφία βλέπουμε μια χαρακτηριστική προσωπογραφία του ποιητή Κωστή Παλαμά. Ο Κωστής Παλαμάς (1859-1943) ήταν ποιητής, πεζογράφος, θεατρικός συγγραφέας, ιστορικός και κριτικός της λογοτεχνίας. Θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες ποιητές, με σημαντική συνεισφορά στην εξέλιξη και ανανέωση της νεοελληνικής ποίησης. Ήταν ο κύριος εκπρόσωπος της Νέας Αθηναϊκής ή Παλαμικής Σχολής.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Ο εκπαιδευτικός δείχνει τη φωτογραφία στους μαθητές και τους ρωτά αν γνωρίζουν ποιον απεικονίζει. Έτσι, η πολύ χαρακτηριστική αυτή φωτογραφία του Παλαμά μπορεί να αποτελέσει την αφορμή να αναζητήσουν, μέσα από ομαδοσυνεργατικές δράσεις, στοιχεία για τη ζωή και το έργο του. Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία μαθητές μπορούν να προσεγγίσουν διερευνητικά το έργο του και να εντοπίσουν τα στοιχεία που τον ξεχωρίζουν και τον κατατάσσουν στη γενιά του 1880. Στο γνωστικό αντικείμενο της Ιστορίας μπορούν να ερευνήσουν το πολιτικό/ οικονομικό/κοινωνικό πλαίσιο της εποχής και να το συσχετίζουν με τη ζωή και το έργο του δημιουργού. Κατανοούν, έτσι, ότι λογοτεχνική ποιητική δημιουργία χρειάζεται συγκεκριμένο ιστορικό πλαίσιο για να ξεδιπλωθεί.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
NDC Repositories
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΕΚΤ (Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Literary periods - Generations / Schools Literary periods - Generations / SchoolsLiterary periods - Generations / Schools > New Athenian School / Generation of 1880 New Athenian School / Generation of 1880New Athenian School / Generation of 1880
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Arts, Letters and Culture Arts, Letters and CultureArts, Letters and Culture
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to respond and participate
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΚΟΛΕΣΙΑ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
publisher: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE