Οι μαθητές θα διευρύνουν τις γνώσεις τους μελετώντας ένα άρθρο λογοτεχνικής κριτικής που δημοσιεύεται σε εφημερίδα των αρχών του 20ου αιώνα. Δύναται να χρησιμοποιηθεί, στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας, ως σημείο αναφοράς για να αναζητήσουν οι μαθητές στο διαδίκτυο ή σε σύγχρονες εφημερίδες και άλλα άρθρα με αντίστοιχο θέμα. Στη συνέχεια, οι μαθητές θα κληθούν να εντοπίσουν τον τρόπο σύνταξης των κειμένων της λογοτεχνικής κριτικής στις δυο εποχές, τόσο ως προς τη μορφή, όσο και ως προς το περιεχόμενο, προκειμένου μέσα από τη συγκεκριμένη σύγκριση να αναδείξουν ομοιότητες και διαφορές στον τρόπο προσέγγισης του θέματος αλλά και στον τρόπο τεκμηρίωσης των απόψεων των κριτικών στις δύο εποχές. Ακόμη, στο πλαίσιο του μαθήματος της Λογοτεχνίας, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως έναυσμα, για να διεξάγουν οι μαθητές μια έρευνα για τον Φλωμπέρ αλλά και για τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του ρομαντισμού.