Στο πλαίσιο του μαθήματος της Αρχαίας Ιστορίας, το σχέδιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αφόρμηση για τη διδασκαλία της αθηναϊκής δημοκρατίας, συστατικό στοιχείο της οποίας ήταν η συμμετοχή των πολιτών στην Εκκλησία του Δήμου. Οι μαθητές, στο πλαίσιο συνεργατικής διερευνητικής δραστηριότητας, μπορούν να μελετήσουν τον χώρο της Πνύκας και τη θέση του Βήματος ανάλογα με τη φάση της οικοδομικής ανάπτυξης. Χωρισμένοι σε ομάδες, να αναζητήσουν πληροφορίες και να καταγράψουν τις απόψεις περί δημοκρατίας κάποιου από τα πρόσωπα που αγόρευσαν στο Βήμα. Διαθεματικά, σε συσχετισμό με το μάθημα των Πολιτικών και Κοινωνικών Επιστημών, να εξετάσουν τις διαφορές μεταξύ της άμεσης αρχαιοελληνικής δημοκρατίας και της σύγχρονης αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας. Στο μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας, η εικόνα μπορεί να αποτελέσει εισαγωγή στο κειμενικό είδος της ρητορικής. Τέλος, στο πλαίσιο της Τοπικής Ιστορίας, να περιληφθεί σε κατάλογο σχετικό με τα ιστορικά μνημεία της Αθήνας.