Προτείνεται οι μαθητές να παρατηρήσουν την ενδυμασία του λογίου, να περιγράψουν τα γνωρίσματά της και σε συνδυασμό με τις ενδυμασίες άλλων ποιητών ή καθηγητών της εποχής του 19ου αιώνα, να τη συγκρίνουν, να σχολιάσουν τις διαφορές και να επισημάνουν τις επιδράσεις. Επιπρόσθετα, μπορούν να συγκεντρώσουν φωτογραφίες ποιητών του Ρομαντισμού, να προσθέσουν σύντομα βιογραφικά και εργογραφικά στοιχεία και να δημιουργήσουν μία προβολή παρουσίασης. Προτείνεται, επίσης, οι μαθητές να αναζητήσουν πληροφορίες για τη Θεολογική Σχολή της Χάλκης και να επισημάνουν την προσφορά της στον Ελληνισμό της Κωνσταντινούπολης αλλά και στην Ορθοδοξία γενικότερα. Στο πλαίσιο της εργασίας τους αυτής, να αναφερθούν στις ενέργειες του Πατριαρχείου της Κωνσταντινούπολης για την επαναλειτουργία της Σχολής και στο σχετικό διπλωματικό πλαίσιο. Προτείνεται, τέλος, οι μαθητές να συγκεντρώσουν φωτογραφίες καθηγητών της Σχολής της Χάλκης και να τις πλαισιώσουν με σύντομα βιογραφικά τους.