Η νυφη στην Τουρκια
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πρόκειται για απεικόνιση του τρόπου μεταφοράς της νύφης σε τούρκικο γάμο, που περιλαμβάνεται στο βιβλίο με τα έργα του Ιταλού χαράκτη και ζωγράφου της Αναγέννησης Cesare Vecellio (1521-1601 μ. Χ), που εκδόθηκε από τον εκδοτικό οίκο Didot το 1860. Όσον αφορά στον τούρκικο γάμο, σύμφωνα με το εθυμοτυπικό της μουσουλμανικής θρησκείας, ο Μουφτής έχει την εξουσία να εκδίδει άδειες γάμου και να τελεί γάμους, ως όριο ενηλικίωσης για τη νύφη θεωρείται το 15ο έτος, ο κάθε μουσουλμάνος μπορεί να νυμφευτεί τέσσερις γυναίκες και πριν από το γάμο προηγείται η “νύχτα της χένας”. Γενικά κάθε τούρκικος γάμος περιλαμβάνει πολύ τραγούδι, πολύ χορό, πολύ ένταση, ελάχιστο έως καθόλου αλκοόλ και φυσικά όπως σε όλο τον κόσμο, πολύ χαρά.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Μελέτης του Περιβάλλοντος, ώστε οι μαθητές παρατηρώντας τη συγκεκριμένη εικόνα να σχολιάσουν εποικοδομητικά τις ενδυματολογικές συνήθειες των ανθρώπων της εποχής εκείνης και το έθιμο του γάμου και εργαζόμενοι ομαδοσυνεργατικά να έρθουν σε γενικότερη επαφή με τα μουσουλμανικά ήθη και έθιμα (μπορούν να συλλέξουν πληροφορίες από οικογένειες συμμαθητών τους από μουσολμανικές χώρες), να τα συγκρίνουν με τα αντίστοιχα χριστιανικά ήθη και έθιμα, να αναγνωρίσουν την ύπαρξη διαφορετικών πολιτισμών και να εντοπίσουν βασικές ομοιότητες και διαφορές στην τέλεση του γάμου και άλλων εθίμων και να κατανοήσουν το ταξίδι των ηθών και εθίμων από γενιά σε γενιά.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 12
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Political & Social Sciences Political & Social SciencesPolitical & Social Sciences
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to form and follow a system of values
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΛΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE