Ο Γεωργιος στο δρομο για την Ακροπολη
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Στις 18 Οκτωβρίου 1944 η κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας φτάνει στην Αθήνα, μετά την αποχώρηση των Γερμανών ναζί από την Ελλάδα. Ο πρωθυπουργός Γεώργιος Παπανδρέου θα υψώσει την ελληνική σημαία στο βράχο της Ακρόπολης και θα μιλήσει στο λαό μέσα σε κλίμα απαράμιλλης συγκίνησης, ζητώντας εθνική ομοψυχία.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Ο εκπαιδευτικός δείχνει την εικόνα στους μαθητές και αυτοί καλούνται να την παρατηρήσουν και να περιγράψουν τι βλέπουν. Στη συνέχεια, ακολουθεί συζήτηση και οι μαθητές απαντούν σε ερωτήσεις του εκπαιδευτικού για τη σημασία του γεγονότος της άφιξης του Γεωργίου Παπανδρέου στην Ακρόπολη (απελευθέρωση της Ελλάδας από τους Γερμανούς). Ο εκπαιδευτικός, επίσης, μπορεί να χρησιμοποιήσει την εικόνα ως εποπτικό υλικό στο πλαίσιο της επετείου της 28ης Οκτωβρίου κατά την αναδρομή και συζήτηση των ιστορικών γεγονότων της εποχής. Να αναθέσει στους μαθητές να διερευνήσουν και να γνωρίσουν τις συνθήκες που επικρατούσαν στην ελληνική κοινωνία κατά τη γερμανική κατοχή και να κατανοήσουν και να εξηγήσουν τη συμβολική κίνηση της ύψωσης της ελληνικής σημαίας στον βράχο της Ακρόπολης από τον Έλληνα πρωθυπουργό.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 20
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Benaki Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Μπενάκη (Μουσείο Μπενάκη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Leading personalities Leading personalitiesLeading personalities
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΚΟΛΕΣΙΑ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Μπενάκη
publisher: Μουσείο Μπενάκη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE