Ενδεικτικά και όσον αφορά τον τρόπο αξιοποίησης, προτείνουμε να περιγράψουν οι μαθητές το κτήριο του μαθησιακού αντικειμένου, να διακρίνουν τα χαρακτηριστικά του και να σχολιάσουν την τοποθεσία του. Στη συνέχεια μπορούν να συλλέξουν πληροφορίες για τις συνθήκες κατασκευής του κτηρίου, να συνδέσουν τα ιστορικά γεγονότα της περιόδου με την ανέγερσή του, να εντοπίσουν σχέδια και φωτογραφίες του εσωτερικού του ανακτόρου και να καταγράψουν τις αίθουσες και τη χρήση τους. Επίσης, να αναζητηθεί φωτογραφικό υλικό της Βουλής των Ελλήνων, ώστε οι μαθητές να προβούν σε συγκρίσεις και να επισημάνουν τις αλλαγές κατά τη μετατροπή του κτηρίου σε Κοινοβούλιο, καθώς και να διατυπώσουν τις κρίσεις τους για τη συμβολική σημασία του κτηρίου. Επιπρόσθετα, προτείνεται να τεθεί στους μαθητές προς διευρεύνηση το θέμα αν και σε ποιο βαθμό η θέση των ανακτόρων επηρέασε τον πολεοδομικό σχεδιασμό της πόλης των Αθηνών και να αξιολογήσουν την επίδραση αυτή.
Ενδιαφέρον θα ήταν ακόμη να εντοπίσουν στην περιοχή τους ιστορικά κτήρια που άλλαξαν χρήση, να τα φωτογραφίσουν, να αναφερθούν στην πολιτιστική τους αξία και να δημοσιεύσουν το υλικό τους στην ιστοσελίδα του σχολείου.