Προτείνεται να αξιοποιηθεί προκειμένου οι μαθητές να παρατηρήσουν την εικόνα, να περιγράψουν το καμπαναριό, να αναζητήσουν ανάλογες εικόνες άλλων βυζαντινών εκκλησιών και να εντοπίσουν τις διαφορές. Επίσης, στο πλαίσιο της ερευνητικής εργασίας (project) ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει τον ιστοχώρο "Η Καστροπολιτεία του Μυστρά" του Υπουργείου Πολιτισμού για την ιστορική, πολιτιστική, γεωγραφική και κοινωνική προσέγγιση του Μυστρά. Οι μαθητές μπορούν να περιηγηθούν στην καστροπολιτεία, ακολουθώντας διαδραστικούς χάρτες, να εντοπίσουν τα κυριότερα κτίσματα της μεσαιωνικής πόλης, τη θέση τους στον χώρο και τη λειτουργικότητά τους, να γίνουν τεχνίτες και να αναλάβουν να "χτίσουν" ένα μνημείο της πόλης, επιλέγοντας τα υλικά της εποχής, να φιλοτεχνήσουν έναν ναό του Μυστρά με την ανάλογη τεχνοτροπία. Χρήσιμο θα ήταν να συγκεντρώσουν πληροφορίες για τη σημερινή κατάσταση της πολιτείας του Μυστρά και στη συνέχεια να επισκεφθούν ένα μνημείο της περιοχής τους, που αναστηλώνεται ή συντηρείται, να παρακολουθήσουν τις εργασίες των συνεργείων εργατοτεχνιτών και συντηρητών και να μάθουν για τις τεχνικές και τα υλικά που χρησιμοποιούνται. Το τελικό προϊόν της έρευνάς τους μπορούν να το παρουσιάσουν στο σχολείο τους σε μία εκδήλωση-αφιέρωμα στα σωζόμενα μνημεία της χώρας.