Human types of Greece and Turkey
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το Μαθησιακό αντικείμενο είναι μια ξυλογραφία του Paul Jeancard, η οποία απεικονίζει τα πρόσωπα τριών ανθρώπων Ελλήνων και Τούρκων. Ο Paul Jeancard (1869-1948) ήταν Γάλλος χημικός μηχανικός, ο οποίος ανέπτυξε επαγγελματική δραστηριότητα, με εντολή από το γαλλικό κράτος, μέχρι και την Άπω Ανατολή. Ως χημικός στα 1911 καθιερώθηκε παγκόσμια στον χώρο αυτό, συντάσσοντας μία πραγματεία σχετικά με τη χημεία των αρωμάτων, «La Chimie des Prfums». Μετά από ένα ταξίδι του στο νοτιοανατολικό Αιγαίο και ειδικότερα από τη Σμύρνη έως την Σπάρτη και την ενδοχώρα της Μικράς Ασίας δημοσίευσε το χρονικό αυτού του ταξιδιού του. Στο έργο αυτό υπάρχουν ξυλογραφίες και ακουαρέλες, τα οποία είναι δικά του σχέδια.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το Μαθησιακό Αντικείμενο χρησιμοποιείται από τους μαθητές ως εφαλτήριο για την αναζήτηση πληροφοριών της κοινωνικής ζωής των δύο λαών. Οι μαθητές συγκρίνουν και βρίσκουν κοινά σημεία αλλά και αποκλίσεις από την καθημερινότητα των δυο πολιτισμών που συνορεύουν. Επιπλέον σχολιάζουν αν υπάρχουν πολιτιστικά στοιχεία αφομοίωσης μιας και η ξυλογραφία είναι λίγα χρόνια μετά την αποτίναξη του Τούρκικου Ζυγού. Τέλος προσπαθούν πίσω από κάθε πρόσωπο να βρουν στοιχεία που αναδεικνύουν το χαρακτήρα του. Σε ότι αφορά το μάθημα της Αισθητικής Αγωγής οι μαθητές πληροφορούνται για την ξυλογραφία ως είδος ζωγραφικής τέχνης και πρόγονο της τυπογραφίας. Επίσης μαθαίνουν και για την ακουαρέλα -υδατογραφία- και συγκρίνουν τις δυο τεχνικές.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΕΙΝΤΑΣΗ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE