Το ΜΑ προβάλλεται με τον βιντεοπροβολέα, είτε κατά το μάθημα της Γεωγραφίας είτε κατά την εκπόνηση σχεδίου εργασίας, τόσο σε μαθητές του Δημοτικού όσο και του Γυμνασίου. Οι μαθητές αναγνωρίζουν τα πρόσωπα, την πηγή, το μουλάρι με το φορτίο του και προσπαθούν να τα εντάξουν στο κατάλληλο χωροχρονικό πλαίσιο χρησιμοποιώντας στοιχεία που αποτυπώνονται στη φωτογραφία όπως τα ρούχα των αγροτών, το κάρο, το φυσικό περιβάλλον, το φορτίο των σιτηρών. Στη συνέχεια, κατά ομάδες αναζητούν αντίστοιχες εικόνες και κείμενα που αναφέρονται στην αγροτική παραγωγή και στην αξία της για την επιβίωση και πρόοδο του ελληνισμού, στην παραγωγή διαφόρων περιοχών της Ελλάδας, στην παραγωγή του τόπου τους (αν βρίσκονται σε αγροτική ή ημιαστική περιοχή), στα σημερινά προβλήματα για την αγροτική παραγωγή κ.ο.κ. Αφού συγκεντρωθεί το υλικό και παρουσιαστούν τα αποτελέσματα της έρευνας κάθε ομάδας στην ολομέλεια, τότε μπορεί να οργανωθεί έκθεση με αντικείμενο αφενός την αγροτική παραγωγή κατά περιοχή της Ελλάδας, την εξέλιξη των μέσων παραγωγής και την παραγωγή του τόπου των μαθητών και αφετέρου τα σημερινά προβλήματα για την καλλιέργεια της γης με την ελάττωση των υδάτινων αποθεμάτων εξαιτίας της ξηρασίας και της μόλυνσης. Επίσης, το ΜΑ μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά το μάθημα των εικαστικών τόσο των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού όσο και του Γυμνασίου στη διδασκαλία θεμάτων σχετικών με την τέχνη και ειδικότερα με τη φωτογραφία τον 20ο αιώνα.