Στο παρόν μαθησιακό αντικείμενο (ΜΑ) απεικονίζεται ο αρχαιολογικός χώρος της Τίρυνθας, φωτογραφικό αποτύπωμα γύρω στα 1897. Το (ΜΑ) παρέχει στον εκπαιδευτικό οπτικό υλικό μέσα από το οποίο οι μαθητές μπορούν να ευαισθητοποιηθούν του απέναντι στα δημιουργήματα της αρχαίας εποχής αλλά και να εκτιμήσουν την πολιτισμική τους κληρονομιά. Επίσης δίνεται η ευκαιρία στους μαθητές να γνωρίσουν αντιπροσωπευτικά δείγματα της αρχιτεκτονικής της κλασικής εποχής, να αναγνωρίσουν τη σημασία της ιστορίας και του πολιτισμού του τόπου που ζουν και να σχηματίσουν µια πρώτη αντίληψη της έννοιας του ’’κλασικού’’. Επίσης οι μαθητές μπορούν να προσανατολιστούν στο συγκεκριμένο γεωγραφικό χώρο και στο ευρύτερο περιβάλλον αλλά να περιγράφουν και να βιώσουν την αλλαγή που συντελείται στο φυσικό περιβάλλον σε διάφορες χρονικές περιόδους αλλά και να επιχειρούν να ερμηνεύουν τις μεταβολές του ανθρώπου (βιολογική εξέλιξη) και του περιβάλλοντός του στην πορεία του χρόνου. Στο παρόν μαθησιακό αντικείμενο (ΜΑ) περιγράφεται ο αρχαιολογικός χώρος της Τίρυνθας. Δραστηριότητες που ενδεικτικά αναφέρονται είναι: • Οι μαθητές συζητούν τους λόγους για τους οποίους τα έργα αυτής της περιόδου συγκεντρώνουν τον παγκόσμιο θαυμασμό και εκτιμούν ο γεγονός ότι και σήμερα εξακολουθούν να συγκινούν. • Συζητούν για τη σημασία διάσωσης και διατήρησης των μνημείων. • Συμπληρώνουν χάρτες, λεξιλογικές ασκήσεις, ακροστιχίδες, σταυρόλεξα, αντιστοιχίσεις, ασκήσεις σωστού - λάθους, ανακεφαλαιωτικά κείμενα, λεξιλογικές ασκήσεις, πίνακες διπλής εισόδου κτλ. (Γεωγραφία, Γλώσσα, κλ.π.). • Συζητούν και πραγματοποιούν επισκέψεις σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία της περιοχής τους με σκοπό την εκ του σύνεγγυς γνωριμία με τα δημιουργήματα της αρχαίας εποχής. Για τους μεγαλύτερους μαθητές προτείνεται επίσης : Σχέδιο εργασίας µε θέμα: ¨ Τίρυνθα: Ο αρχαιολογικός χώρος. ¨ Οι μαθητές πραγματοποιούν επισκέψεις, παρατηρούν, καταγράφουν, φωτογραφίζουν, αναπαριστούν εικαστικά, περιγράφουν γραπτά ή προφορικά και επεξεργάζονται σχετικό θέμα πολύπλευρα .