Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας, ώστε οι μαθητές να γνωρίσουν τη ζωή και το έργο του Έλληνα πολιτικού κατά τη διάρκεια των πολλών θητειών του, ως υπουργού, Πρωθυπουργού και Προέδρου της Δημοκρατίας. Μπορεί να χωριστούν σε ομάδες οι μαθητές και η κάθε ομάδα να μελετήσει ξεχωριστά τις διαφόρους περιόδους του πολιτικού του έργου και να παρουσιάσει φωτογραφίες του από την εποχή εκείνη, όπως και να ερευνήσει ιστορικά το έργο των προσώπων που έχουν διατελέσει μέχρι σήμερα Πρόεδροι της Ελληνικής Δημοκρατίας. Στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής οι μαθητές μπορούν να συζητήσουν για τη λειτουργία του εκλογικού μας συστήματος και για το θεσμό του Προέδρου της Δημοκρατίας, τη διαδικασία εκλογής του Προέδρου, την ορκωμοσία του, τη διάρκεια της θητείας του, τα καθήκοντά του, τις αρμοδιότητές του και τις υποχρεώσεις του. Μέσα από ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες μπορεί να συγκριθεί ο τρόπος εκλογής του Προέδρου της Δημοκρατίας στη χώρα μας την περίοδο 1924-1935 και την περίοδο από το 1973 μέχρι σήμερα και να αποτιμηθούν τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της κάθε περίπτωσης όπως και να συγκριθούν οι διάφορες μορφές του πολιτεύματος της Δημοκρατίας (Βασιλευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία, Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία και Προεδρική κοινοβουλευτική Δημοκρατία).