Συνίσταται η αξιοποίηση του μαθησιακού αντικειμένου για τη διερεύνηση και αναζήτηση πληροφοριών από ιστορικές πηγές του διαδικτύου στο γνωστικό αντικείμενο της Ιστορίας. Οι μαθητές/τριες μπορούν να συνθέσουν μία παρουσίαση με τις ιστορικές ακροπόλεις και τον ρόλο που αυτές διαδραμάτισαν στον ελλαδικό χώρο. Επιπλέον, μπορούν να δημιουργήσουν έναν τουριστικό οδηγό με τα μνημειώδη αξιοθέατα της Ρόδου, αντλώντας πληροφορίες για την προέλευση αυτών και την ίδρυσή τους, ή παρουσιάζοντας εικόνες με τα τουριστικά μέρη, τα φρούρια, τα μοναστήρια, τις τοπικές ενδυμασίες τα παραδοσιακά φαγητά, συνδέοντας το χτες με το σήμερα. Οι μαθητές μπορούν να χωριστούν σε ομάδες, να αναλάβει η καθεμιά ένα θέμα (πολιτιστικό, οικολογικό, ιστορικό, τουριστικό κ.ά.), να επικοινωνήσουν, να ταξινομήσουν και να κρίνουν τα απαραίτητα στοιχεία, για τη σύνθεση της εργασίας τους. Ο/η εκπαιδευτικός καθοδηγεί και συμβουλεύει τις ομάδες, όταν παρουσιαστεί ανάγκη.