Το Μαθησιακό Αντικείμενο (ΜΑ) προτείνεται να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς στο μάθημα της Ιστορίας, στην αρχή του μαθήματος ή της ενότητας ως εποπτικό υλικό αφόρμησης (προοργανωτής).ή και ως περιεχόμενο αναφοράς στο πλαίσιο άμεσης διδασκαλίας, για να γνωρίσουν οι μαθητές τα σημαντικά πολιτιστικά στοιχεία της Αιγύπτου αλλά παράλληλα εκφράζει τα ήθη και τα έθιμα ενός λαού, τις αξίες, τα πρότυπα μιας κοινωνίας. Δραστηριότητες που ενδεικτικά προτείνονται είναι: • Πραγματοποίηση σχετικής εικονικής επίσκεψης με ομαδικές δραστηριότητες για εξερεύνηση του γεωγραφικού και ιστορικού περιβάλλοντος χώρου, τον προσδιορισμό των σχέσεων των σχετικών μνημείων ή άλλων κτισμάτων με τον χώρο, την χρονολόγηση, την ένταξη κτισμάτων στο ιστορικό πλαίσιό τους, συσχέτιση με γνωστά ιστορικά γεγονότα και μνημεία, την αναζήτηση πληροφοριών, για τις κατασκευές, την αρχική χρήση, τη λειτουργικότητα, τη σύγκριση με άλλες, την κατοπινή μεταχείριση και τη σημερινή κατάσταση, την ιστορική σημασία τους κ.λπ. με παράλληλες δραστηριότητες δραματοποίησης, υπόδυσης ρόλων, φωτογράφησης, χαρτογράφησης χώρου, σχεδίασης, αναπαράστασης, κ.λ.π. • Μετά την εικονική επίσκεψη να υλοποιηθούν στην τάξη δραστηριότητες που σχετίζονται με την αναζήτηση πρόσθετων πληροφοριών, εκπόνηση εργασιών, σύνθεση κειμένων, τελική συζήτηση στην τάξη, κ.λ.π. • Επιπρόσθετα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς στο γνωστικό αντικείμενο της Γεωγραφίας δημιουργώντας, λ.χ. μια σχετική ιστοσελίδα για μια γεωγραφική παρουσίαση της Πυραμίδας του Χεφρίνου, φτιάχνοντας στην τάξη ένα ημερολόγιο με φωτογραφίες που αλιεύτηκαν στο διαδίκτυο, κ.λ.π. Για τους μεγαλύτερους μαθητές προτείνεται επίσης : • Σχέδιο εργασίας µε θέμα: ¨ Οι Μεγάλες Πυραμίδες της Αιγύπτου.¨ Οι μαθητές πραγματοποιούν εικονική επίσκεψη, παρατηρούν, καταγράφουν, μεταφορτώνουν φωτογραφίες, αναπαριστούν εικαστικά, περιγράφουν γραπτά ή προφορικά και επεξεργάζονται ιστορικά το σχετικό θέμα . • Εναλλακτικά το (ΜΑ) προτείνεται να χρησιμοποιηθεί από τους μεγαλύτερους μαθητές με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών τους, ως ιστορική πηγή, στο πλαίσιο διερευνητικής μάθησης, στο μάθημα της Ιστορίας / Γεωγραφίας ή σε project στην Ευέλικτη Ζώνη και στις Ερευνητικές Εργασίες στο Γυμνάσιο / Λύκειο με αντικείμενο πτυχές της ανθρωπογεωγραφίας της εποχής .(σχέσεις του ανθρώπου που αφορούν, την κοινωνία, την οικονομία, τον πληθυσμό, τη διοίκηση, την παιδεία, τη θρησκεία, τον τρόπο ενδυμασίας, τα ήθη και τα έθιμα κ .λ .π.).