The fifth storage room of Knossos Palace.
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Στο πίσω μέρος της δυτικής πτέρυγας του ανακτόρου της Κνωσού υπάρχουν συγκεντρωμένες οι δημόσιες αποθήκες (18 μακρόστενα δωμάτια) που βρέθηκαν γεμάτες με πιθάρια πάνω σε λίθινες βάσεις. Στα δάπεδά τους υπάρχουν ορθογώνιοι λάκκοι που χρησίμευαν στην αποθήκευση ενδεχομένως πολύτιμων αντικειμένων. Η φωτογραφία είναι του Ελβετού φωτογράφου François Frédéric Boissonnas ή Fred (1858-1946) και απεικονίζεται στη σελίδα 138 του έργου του "Des Cyclades en Crète au gré du vent, Γενεύη, Boissonnas & Co, 1919" που βρίσκεται στη συλλογή της βιβλιοθήκης του Ιδρύματος Αικατερίνης Λαζαρίδη. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο κατά τη διδασκαλία των κατασκευών της Μινωικής περιόδου όσο και κατά τη διδασκαλία των οικονομικών παραμέτρων της εποχής π.χ. εμπόριο.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη διδασκαλία θεμάτων σχετικών με την οικονομία και ειδικότερα το εμπόριο και την ανάγκη αποθήκευσης των προϊόντων. Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην Αισθητική Αγωγή, την Αρχιτεκτονική ως παράδειγμα κατασκευής αποθηκευτικών χώρων για την τοποθέτηση υγρών και στερεών προϊόντων.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Architecture ArchitectureArchitecture
History HistoryHistory > Prehistory PrehistoryPrehistory > Economy EconomyEconomy
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
constructivist > socratic instruction
constructivist > communities of practice
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
psychomotor > to imitate and try
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE