Προσφέρει τη δυνατότητα για διαθεματικές δραστηριότητες και σχέδια εργασίας, εκκινώντας από την παρατήρηση και περιγραφή του πίνακα ζωγραφικής. Οι ομάδες των μαθητών μπορούν να παρατηρήσουν και άλλα έργα του ζωγράφου, να εντοπίσουν τα χαρακτηριστικά τους και να πειραματιστούν µε το χαρτί και το μολύβι, ζωγραφίζοντας οικεία τους πρόσωπα με αφαιρετικό τρόπο. Ειδικότερα, όσον αφορά τη μορφή του Φρυσίρα, οι μαθητές μπορούν να προσδιορίσουν τον όρο "συλλέκτης έργων τέχνης", να γνωρίσουν την προσωπικότητα του Φρυσίρα, να αναφερθούν στις προσπάθειές του για την ίδρυση του Μουσείου και να τεκμηριώσουν την προσφορά γενικότερα των μουσείων στην κοινωνία. Προτείνεται, επίσης, οι μαθητές να αναζητήσουν πληροφορίες για την πολιτική δράση του ζωγράφου, να επισημάνουν Έλληνες λογοτέχνες που αντιστάθηκαν σε ανελεύθερα καθεστώτα, υπερασπίστηκαν τις ιδέες τους και αγωνίστηκαν με το έργο τους, να αναφέρουν τις επιπτώσεις της δράσης τους, να συγκεντρώσουν φωτογραφίες τους και να τις πλαισιώσουν με το λογοτεχνικό έργο τους. Επιπρόσθετα, προτείνεται ο εκπαιδευτικός να αναθέσει στους μαθητές να μελετήσουν ιστορικές πηγές της περιόδου πριν την έναρξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, να εντοπίσουν τις χώρες της Ευρώπης όπου επιβλήθηκαν στρατιωτικά καθεστώτα, να διακρίνουν τις συνθήκες που ευνόησαν την άνοδό τους στην εξουσία, να τις αντιπαραβάλουν με την κατάσταση στην Ελλάδα και να δημιουργήσουν συμβατικά ή ψηφιακά κείμενα.