Το ποίημα μπορεί να αξιοποιηθεί σε μαθητοκεντρικές δραστηριότητες που έχουν θεωρητικό πλαίσιο τη διερευνητική, ανακαλυπτική μάθηση κατά τη διδασκαλία τού μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας. Ειδικότερα, το κείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί σε συνδυασμό με παρόμοια, επώνυμα ποιήματα για την ανίχνευση των χαρακτηριστικών που παρουσιάζουν τα λογοτεχνικά ρεύματα και ειδικότερα ο συμβολισμός. Επίσης, μπορεί να αποτελέσει τρόπο ελέγχου της εμπέδωσης της γνώσης των μαθητών μετά την ολοκλήρωση της διδασκαλίας των λογοτεχνικών ρευμάτων του ρομαντισμού, του νεορομαντισμού, του παρνασσισμού, του συμβολισμού και του νεοσυμβολισμού, μέσω δραστηριότητας που να εστιάζει στην ένταξη του ποιήματος σε κάποιο από τα παραπάνω ρεύματα. Το γεγονός ότι το ποίημα υπογράφεται με ψευδώνυμο δίνει τη δυνατότητα στους διδάσκοντες να ελέγξουν κατά πόσο η ορθή απάντηση των μαθητών είναι αποτέλεσμα ουσιαστικής κατανόησης του θέματος και δεν αποτελεί μηχανιστική σύνδεση ποιητή και λογοτεχνικού ρεύματος που οφείλεται στην αποστήθιση της θεωρίας. Εκτός των παραπάνω, και με δεδομένο τον συσχετισμό τού ψευδωνύμου που χρησιμοποιεί ο ποιητής με την ομώνυμη όπερα του Βάγκνερ, μπορούν να ανατεθούν σχετικές με την όπερα αυτή δραστηριότητες στους μαθητές (ενδεικτικά: υπόθεση, ήρωες, μυθολογικό υπόβαθρο, δομή, μουσική κ.ά.), στο πλαίσιο της ‘συνομιλίας’ της λογοτεχνίας και με άλλα είδη τέχνης. Τέλος, ενδιαφέρον θέμα μελέτης, ενταγμένης ωστόσο στο πλαίσιο ευρύτερης εργασίας στο μάθημα της Λογοτεχνίας, παρουσιάζει η αναζήτηση και άλλων κειμένων που εμφανίζονται τόσο στον ‘Νουμά’ όσο και σε άλλα περιοδικά της εποχής και υπογράφονται με ψευδώνυμα. Οι δραστηριότητες μπορεί να αφορούν το είδος των ψευδωνύμων που χρησιμοποιούνται, τη συχνότητα εμφάνισής τους σε πεζά και ποιητικά κείμενα, καθώς και την προσπάθεια ερμηνείας των λόγων για τους οποίους τα χρησιμοποιούν οι δημιουργοί.