Νοσοκομα διαβαζει εφημεριδα σε τραυματιες του αλβανικου μετωπου
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Κεντρικό θέμα της εικόνας αποτελεί μία νοσοκόμα η οποία διαβάζει σε τραυματίες του αλβανικού μετώπου την εφημερίδα «Η Νίκη». Πρόκειται για φωτογραφία σε ασπρόμαυρο αρνητικό της Βούλας Θεοχάρη Παπαϊωάννου η οποία «τραβήχτηκε» στις 22 Φεβρουαρίου του 1941 στην Αθήνα. Στη φωτογραφία διακρίνεται η νοσοκόμα η οποία κρατά την εφημερίδα «Η Νίκη» και τραυματίες του αλβανικού μετώπου να είναι στραμμένοι προς το μέρος της νοσοκόμας. Μέσα από την ανάγνωση του έντυπου υλικού οι τραυματίες του μετώπου ενημερώνονταν για τις εξελίξεις του μετώπου.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη διδασκαλία μαθημάτων σχετικών με τον ελληνοϊταλικό πόλεμο του 1940 και ιδιαίτερα στη μελέτη του αλβανικού μετώπου. Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη μελέτη της σημασίας του τύπου στις εξελίξεις της εποχής, στην ενημέρωση τόσων των τραυματιών του πολέμου όσο και του υπόλοιπου πληθυσμού, καθώς και στην ανάδειξη του ρόλου των νοσοκόμων κατά την περίοδο εκείνη.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 12
INTENDED END USER
SPECIAL NEEDS
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Benaki Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Μπενάκη (Μουσείο Μπενάκη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > War events War eventsWar events
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
constructivist > action research
constructivist > communities of practice
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to form and follow a system of values
psychomotor > to imitate and try
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΚΛΑΤΖΙΔΟΥ
metadata validator: ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΡΟΣΔΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Μπενάκη
publisher: Μουσείο Μπενάκη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE