Η εικόνα μπορεί να προβληθεί σε διαδραστικό πίνακα. Τα παιδιά με τον ειδικό μαρκαδόρο, γράφουν μέσα στο περίγραμμα των εργαλείων χαρακτηριστικά της λίθινης εποχής.
Σε ομάδες προσπαθούν να φανταστούν την καθημερινότητα του ανθρώπου της Λίθινης Εποχής και τη χρήση των συγκεκριμένων εργαλείων. Γράφουν μια φανταστική αφήγηση σχετικά με την καθημερινότητα του ανθρώπου της Λίθινης Εποχής.
Μπαίνουν σε πρόγραμμα ζωγραφικής στον υπολογιστή (λογισμικά δημιουργικής έκφρασης: RNA, tagxedo) και φτιάχνουν τα δικά τους λίθινα εργαλεία, έτσι όπως τα φαντάζονται.
Ο/η εκπαιδευτικός φέρνει στην τάξη αντίστοιχα σύγχρονα εργαλεία. Γίνεται σύγκριση για την τεχνοτροπία και τα υλικά κατασκευής.
Οι μαθητές/τριες φτιάχνουν με πηλό τέτοιου είδους εργαλεία, αναπαριστώντας τα εργαλεία της λίθινης εποχής.
Οι μαθητές/τριες συνεργάζονται σε αυτοσχεδιασμό θεατρικού παιχνιδιού, με θέμα "Η καθημερινότητα και η επιβίωση του ανθρώπου της λίθινης εποχής".