Με αφορμή τη συγκεκριμένη εικόνα μπορεί να γίνει αρχικά μια συζήτηση στην τάξη σχετικά με τη θρησκευτική τελετή του γάμου στον ισλαμισμό. Οι μαθητές αναμένεται να σχολιάσουν το γεγονός ότι στις αρχές του 19ου αιώνα, στον ισλαμικό γάμο η νύφη ήταν πλήρως καλυμμένη, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητο να συμβαίνει στη σημερινή εποχή. Αν υπάρχουν μουσουλμάνοι μαθητές στην τάξη, ο εκπαιδευτικός μπορεί να τους ζητήσει εκ των προτέρων να προετοιμάσουν μια παρουσίαση της θρησκευτικής τελετής του ισλαμικού γάμου και να ζητήσει από την τάξη να βρουν ομοιότητες και διαφορές με τον χριστιανικό ή και με άλλων θρησκειών. Διαφορετικά μπορεί να γίνει μια έρευνα στο διαδίκτυο από τις ομάδες των μαθητών σχετικά με το θέμα και τα αποτελέσματα να παρουσιαστούν στην ολομέλεια. Η δραστηριότητα αυτή θα βοηθήσει τα παιδιά να καταλάβουν πως τελικά οι ομοιότητες είναι περισσότερες από τις διαφορές μεταξύ των τελετών του γάμου των δύο θρησκειών.