Σχεδια απο τον Παρθενωνα
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Κεντρικό θέμα της εικόνας αποτελεί ένα σχέδιο του Παρθενώνα. Πρόκειται για σχέδιο που χρονολογείται στις αρχές του 19ου αιώνα (1816) και περιλαμβάνεται στο έργο των Stuart και Revett. Στη φωτογραφία απεικονίζονται σχέδια από κάτοψη με τη γωνία του ναού με το κεφάλι του λιονταριού και με τους εσωτερικούς κίονες. Στα σχέδια αυτά περιέχονται τμήματα του Ναού της Αθηνάς, τα οποία δεν είχαν δημοσιευθεί στον δεύτερο τόμο των συγγραφέων ή δόθηκαν εκεί ατελώς.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη διδασκαλία μαθημάτων σχετικών με τα ευθύγραμμα τμήματα και τη χρήση των μαθηματικών τύπων/εννοιών για τη δημιουργία κάτοψης ενός χώρου. Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την κατανόηση της επιφάνειας, του εμβαδού ενός χώρου, καθώς και της κλίμακας αποτύπωσης σε χαρτί. Ακόμα, μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα των Εικαστικών για τη δημιουργία κατόψεων χώρου και την εξάσκηση σε εργασίες αποτύπωσης σε χαρτί χώρων.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 12
INTENDED END USER
SPECIAL NEEDS
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics > Geometry GeometryGeometry > Straight lines and planes in space Straight lines and planes in spaceStraight lines and planes in space
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Architecture ArchitectureArchitecture
TEACHING APPROACH
behaviourist
behaviourist > programmed instruction
behaviourist > drill and practise
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
constructivist > cognitive apprenticeship
constructivist > experiential learning
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
psychomotor > to imitate and try
psychomotor > to perform confidentially following instructions
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΚΛΑΤΖΙΔΟΥ
metadata validator: ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΡΟΣΔΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE