Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Απομνημονευματα της δευτερας πολιορκιας του Μεσολογγιου (1825-1826)
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Το αντικείμενο αυτό αφορά την ψηφιακή δημοσίευση του βιβλίου του πολιτικού Σπυρίδωνα Αραβαντινού, που έγινε στην Αθήνα το 1883, από το βιβλιοπωλείο της "Ενώσεως" με τίτλο: " Απομνημονεύματα της δευτέρας πολιορκίας του Μεσολογγιού". Ο Σπυρίδων Αραβαντινός (1843 - 1906) ήταν Έλληνας πολιτικός του 19ου αιώνα. Πατέρας του ήταν ο Παναγιώτης Αραβαντινός. Γεννήθηκε στις 20 Νοεμβρίου του 1843 στα Ιωάννινα. Σχολείο πήγε στην περίφημη Ζωσιμαία Σχολή, και εν συνεχεία σπούδασε νομική στο Πανεπιστήμιο στην Αθήνα, όπου και αναγορεύτηκε αριστούχος διδάκτωρ. Έφτασε μέχρι την θέση του Αρεοπαγίτη, και έγινε Υπουργός Δικαιοσύνης. Πέθανε τον Απρίλιο του 1906. Το 1883 έγραψε και εξέδωσε τα «Απομνημονεύματα των κατά τον Αγώνα πολιορκιών και την Αλώσεως του Μεσολογγίου επί τη βάσει σημειώσεων του υποστράτηγου Αρτέμιου Μίχου» Φιλοπόνησε επίσης,την «Ιστορία του Αλή Πασά».
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το αντικείμενο αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί κατά τη διδασκαλία του μαθήματος της Νεώτερης και Σύγχρονης Ιστορίας, στην ενότητα της Ελληνικής Επανάστασης. Συγκεκριμένα χωρία στο συγκεκριμένο βιβλίο, επιλεγμένα κατάλληλα από τον εκπαιδευτικό, θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν από τους μαθητές ως μία από τις αξιόπιστες ιστορικές πηγές της 2ης πολιορκίας του Μεσολογγίου. ΄Ετσι, οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις συνθήκες, κάτω από τις οποίες έγινε η άλωση του Μεσολογγίου μετά τη 2η πολιορκία της πόλης από τις δυνάμεις των Τουρκοαιγυπτίων με επικεφαλής τον Ιμπραήμ, αλλά και την τεράστια σημασία και αξία του αγώνα των κατοίκων της πόλης, για να αποτρέψουν την υποδούλωσή της στους Τούρκους. Κορυφαίο σημείο της πολιορκίας αυτής η ηρωϊκή έξοδος των κατοίκων. Επίσης, το αντικείμενο θα μπορούσε να αξιοποιηθεί και στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας. Στο πλαίσιο της συνεργατικής μεθόδου, θα μπορούσε να ανατεθεί στους μαθητές να αναζητήσουν και να μελετήσουν άλλα κείμενα, που αναφέρονται στο ίδιο γεγονός ( π.χ. Στρατιωτικά ενθυμήματα Ιωάννη Κασομούλη, Απομνημονεύματα Θ. Κολοκοτρώνη, Ημερολόγιο Λόρδου Βύρωνα κ.α.), και να πραγματοποιήσουν συγκρίσεις σχετικά με τη γλώσσα, το ύφος και τις τεχνικές που χρησιμοποιούν οι συγγραφείς.

EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 18
INTENDED END USER

METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/4828

LEARNING OBJECT PROVIDER
Digital Library of Serres
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σερρών (Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σερρών)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))

LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory
> Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century)
> War events War eventsWar events
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Topics TopicsTopics > History HistoryHistory
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Topics TopicsTopics > History HistoryHistory
TEACHING APPROACH
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively

LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator:
Αραβαντινός, Σπ Π.
subcontract leader / coordinator:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
ΗΛΙΑΣ ΚΟΥΡΚΟΥΛΑΚΟΣ
metadata validator: ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σερρών
publisher: Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σερρών
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ

METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
metadata subcontract:
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)

Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings

Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.

- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator