Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Παιδικο πορτραιτο.
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο αποτελεί ιστορική φωτογραφική απεικόνιση παιδιού γύρω στα 1870 μ.χ. στην Αθήνα. Το αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει αφορμή για άντληση σημαντικών ιστορικών και κοινωνιολογικών στοιχείων σχετικά με τη θέση του παιδιού στην ελληνική κοινωνία, τη μόδα της εποχής αλλά και το ύφος και την τεχνική των τρόπων απεικόνισης τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η ιστορική φωτογραφία του παιδιού μπορεί να αποτελέσει διδακτικό αντικείμενο τόσο στα πλαίσια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όσο και για τους μαθητές των επαγγελματικών σχολών φωτογραφίας. Στα πλαίσια του μαθήματος της αισθητικής αγωγής ή της επαγγελματικής φωτογραφίας οι μαθητές ατομικά ή ομαδικά μπορούν να μελετήσουν την τεχνική φωτογραφικής απεικόνισης του παιδιού εκείνης της εποχής και των πολυτροπικών σημασιολογικών λειτουργιών που αυτή επιτελεί. Στις εικόνες, όπως και στην κοινωνική πραγματικότητα, η άμεση «ενασχόληση» με ένα άτομο σημαίνει στην κυριολεξία, η μετωπική αντιμετώπισή του, το να αντικρίσεις δηλαδή κάποιον πρόσωπο με πρόσωπο, να νιώσεις τα συναισθήματα του και να κοιτάξεις μέσα στα μάτια του. Με αυτόν τον τρόπο έχουμε μια άμεση συναισθηματική εμπλοκή του θεατή με τον προσωπικό κόσμο του απεικονιζόμενου προσώπου. Στα πλάισια επίσης του μαθήματος της Ιστορίας, οι μαθητές μπορούν συμπληρωματικά να διερευνήσουν σε ομάδες και μέσω φύλλων εργασίας τη θέση του συγκεκριμένου παιδιού στην αθηναϊκή Ελληνική κοινωνία όπως αυτή ερμηνεύεται μέσα από τη μόδα, το στυλ και την πολυτροπική ανάλυση της συγκεκριμένης φωτογραφίας. Οι μαθητές επίσης μπορούν με την κατάλληλη ενθάρρυνση να προσπαθήσουν να βγάλουν δικά τους συμπεράσματα για το σκοπό της συγκεκριμένης φωτογράφησης(επίλυση προβλήματος και συναισθητική πολυτροπική ανάλυση). Η εικόνα μπορεί να συμπεριληφθεί και σε έκθεση διαχρονικής παρουσίασης της εικόνας του παιδιού στην Ελληνική κοινωνία μαζί με άλλες φωτογραφίες της ίδιας ή άλλων εποχών και να γίνει μια διαχρονική ανάλυση τους παράλληλα με σημαντικά ιστορικά γεγονότα.

EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER

METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
OTHER TECHNICAL REQUIREMENTS
Ίσως χρειαστεί πρόγραμμα βελτίωσης ανάλυσης εικόνας.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/4875

LEARNING OBJECT PROVIDER
Benaki Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Μπενάκη (Μουσείο Μπενάκη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))

LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education
> Visual Arts and Technology Visual Arts and TechnologyVisual Arts and Technology
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Decorative Arts Decorative ArtsDecorative Arts
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Decorative Arts Decorative ArtsDecorative Arts
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
TEACHING APPROACH
behaviourist
behaviourist > programmed instruction
cognitivist
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > problem – based
constructivist
constructivist > cognitive apprenticeship
behaviourist > programmed instruction
cognitivist
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > problem – based
constructivist
constructivist > cognitive apprenticeship
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively

LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
ΙΩΑΝΝΑ ΚΟΣΜΙΔΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΟΤΑΜΙΑΣ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
Μουσείο Μπενάκη
publisher: Μουσείο Μπενάκη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ

METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
metadata subcontract:
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)

Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings

Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.

- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator