Η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μια διδασκαλία σχετικά με την κατάληψη της Αθήνας από τον Μοροζίνι και τις συνέπειες που είχε αυτή η ενέργεια στην πολιτιστική της κληρονομιά (ανατίναξη του Παρθενώνα, κλοπή του Λέοντα κτλ.). Ο διδάσκων επιπλέον μπορεί να παροτρύνει τους μαθητές να προσέξουν το σχέδιο και να κάνουν παρατηρήσεις σχετικά με το σώμα του γλυπτού. Αφού εντοπιστούν οι ταινίες των γραμμάτων, ομάδα μαθητών μπορεί να διεξάγει έρευνα και να παρουσιάσει στην τάξη τις λύσεις που έχουν προταθεί κατά καιρούς από διάφορους μελετητές για την αποκρυπτογράφηση αυτών των στοιχείων. Επίσης, άλλη ομάδα μαθητών, με αφορμή το ζήτημα αυτό, μπορεί να αναζητήσει και να παρουσιάσει στην ολομέλεια παρόμοια δυσεπίλυτα προβλήματα που αντιμετωπίζει η αρχαιολογική έρευνα (π.χ. η ανάγνωση του δίσκου της Φαιστού).