The stairs of Galata (YuksekΚaldirim)
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η φωτογραφία του Barth Hermann, του 1913, απεικονίζει τα Σκαλάκια του Γαλατά - Γιουκσέκ Καλντιρίμ στην Κωνσταντινούπολη. Τα Σκαλάκια του Γαλατά είναι ο μόνος δρόμος άμεσης σύνδεσης δύο γειτονιών,στενός και απότομος. Πολλά άτομα εργάζονταν τότε στο Γαλατά, κοντά στο επίπεδο της θάλασσας και ζούσαν στο Πέραν, οπότε και έπρεπε να κινηθούν ανηφορικά, μιας και το Πέραν βρίσκεται στα 60 μέτρα πάνω από το επίπεδο της θάλασσας. Στη φωτογραφία παρατηρούμε το αστικό τοπίο που έχει διαμορφωθεί και στην πάνω αριστερή πλευρά φαίνεται ο Πύργος του Γαλατά. Είναι ένας μεσαιωνικός, κυκλικός, πέτρινος πύργος. Το ύψος του φτάνει τα 67 μέτρα, μέχρι το διακοσμητικό οβελό της κωνικής κορυφής του, ενώ η βάση του βρίσκεται 35 μέτρα από το επίπεδο του Κεράτιου κόλπου. Η εξωτερική διάμετρος του είναι 16,45 μέτρα στο επίπεδο της βάσης και η εσωτερική 8,95 μέτρα.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη φωτογραφία ως ιστορική πηγή στο μάθημα της Ιστορίας. Επίσης, το Μ.Α.μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ντοκουμέντο για να διερευνηθεί ο λόγος που αποτυπώθηκε η φωτογραφία από ερευνητές - μελετητές των αρχών του 20ου αι.. Στο μάθημα των Εικαστικών η φωτογραφία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως μελέτη για τις ενότητες της σύνθεσης και της προοπτικής. Στο μάθημα της Γεωγραφίας αλλά και στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση προτείνεται να γίνει σύγκριση και συσχέτιση του αστικού τοπίου της φωτογραφίας με το σήμερα, με τα θετικά και τα αρνητικά αποτελέσματά της.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Architecture ArchitectureArchitecture
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology > Man-made environment Man-made environmentMan-made environment > Cities CitiesCities
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΑΡΡΗΣ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE