Η φωτογραφία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ιστορική πηγή στο μάθημα της Ιστορίας. Ενδείκνυται η χρήση της ως αφορμή για συζήτηση σχετική με την αλλαγή της φυσιογνωμίας των ιστορικών τοποθεσιών με το πέρασμα του χρόνου αλλά και ως αναφορά στους λόγους που αποτυπώθηκε η φωτογραφία από ερευνητές - μελετητές των αρχών του 19ου αι.. Στο μάθημα των Εικαστικών, η φωτογραφία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως πηγή έμπνευσης από τους μαθητές για τη δημιουργία εικαστικού έργου. Στο μάθημα του Αρχιτεκτονικού Σχεδίου στο Λύκειο προτείνεται να γίνει μελέτη της αρχιτεκτονικής δομής του ναού. Το Μ.Α. μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο πλαίσιο του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος αλλά και της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, για την ανάδειξη της ανθρώπινης επίδρασης στο περιβάλλον προσφέροντας τη δυνατότητα μιας κριτικής ματιάς στην πόλη της Αθήνας, του χθες και του σήμερα. Επίσης, οι μαθητές μπορούν να αποδώσουν με πρόγραμμα του Η/Υ ή στο μάθημα του Γραμμικού Σχεδίου, την αρχιτεκτονική δομή του ναού.