Στο δεύτερο τόμο της τετράτομης έκδοσης, του Βρετανού αρχιτέκτονα και ζωγράφου James Stuart (1713-1788), και του Βρετανού αρχιτέκτονα και σχεδιαστή Nicholas Revett (1720-1804), με τα μνημεία της Ακρόπολης της Αθήνας (Παρθενώνας, Ερέχθειο, Προπύλαια), βρίσκεται και το συγκεκριμένο έργο. To θέμα αποτελεί τμήμα της βόρειας πλευράς της Ζωφόρου του Παρθενώνα που οι παραστάσεις του δείχνουν πώς οι πολεμικές δραστηριότητες ενσωματώνονται στην πομπή των Μεγάλων Παναθηναίων. Οι αποβάτες ήταν μια ειδική κατηγορία στρατιωτών, οι οποίοι είχαν εκπαιδευτεί να ανεβαίνουν και να κατεβαίνουν από τα άρματα, ενώ αυτά κινούνταν, χωρίς να τραυματίζονται. Στο λίθο ΧΙΙ, ο επόπτης , στραμμένος προς το άρμα, και σηκώνοντας το δεξί του χέρι δείχνει στον ηνίοχο ότι πρέπει να σταματήσει. Πραγματικά, ο ηνίοχος τραβάει προς τα πίσω με όλη τη δύναμη του κορμιού του τα ηνία. Ο ιππέας αποβάτης, φορώντας το κράνος και την ασπίδα έχει κατέβει από το άρμα και πατάει γερά πάνω σε βράχο.