Interior of coffee house in Istanbul.
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το σχέδιο του O'Netty, του 1896, περιέχεται στο ταξιδιωτικό χρονικό του J. de Beauregard «Aux rives du Bosphore» (εκδ. στην Γαλλία το 1896). Απεικονίζεται ένα εσωτερικό καφενείου στην Κωνσταντινούπολη. Ο καφετζής βρίσκεται σε όρθια στάση στο βάθος της σύνθεσης και οι πελάτες είναι καθιστοί στο πρώτο πλάνο παίζοντας τάβλι. Στο σχέδιό του, ο O'Netty προσπαθεί να αναδείξει τον τρόπο διασκέδασης των απλών καθημερινών ανθρώπων μετά τη δουλειά. Ενδιαφέρεται να αναδείξει, τον χώρο, να δώσει έμφαση στις ανθρώπινες φιγούρες κατά τη διάρκεια της εργασίας τους και να παρουσιάσει την καθημερινότητα των ανθρώπων της εποχής εκείνης. Ο O'Netty έχει σχεδιάσει σειρά έργων με θέματα που αναδεικνύουν την καθημερινότητα των ανθρώπων. Η ενδυμασία τους φανερώνει ότι πρόκειται για Τούρκους οι οποίοι δεν ανήκουν στην πλούσια τάξη.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μέσω του σχεδίου ο O'Netty αποτυπώνει, ως ντοκουμέντο, την ιστορική και εθνολογική υπάρχουσα κατάσταση στην Τουρκία του 1896μ.χ.. Οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Μ.Α. στο μάθημα της Ιστορίας ως αποδεικτικό στοιχείο για ανάλυση αλλά και σύγκριση με τη σημερινή εποχή. Στο μάθημα των Εικαστικών θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως πηγή έμπνευσης από τους μαθητές για τη δημιουργία πρότυπου εικαστικού έργου με θέμα την ανθρώπινη μορφή σε εσωτερικό χώρο.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Design and Color Design and ColorDesign and Color
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΑΡΡΗΣ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE