Descent
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο αποτελεί έργο του Πολωνού καλλιτέχνη Gzregorz Wnek που εκτίθεται στο Μουσείο Φρυσίρα στο πλαίσιο μιας σειράς εκθέσεων που οργανώνει το Μουσείο με τίτλο "Το βλέμμα του ζωγράφου". Το έργο τέχνης "Κάθοδος" με πρωταγωνίστρια μια γυναικεία μορφή σηματοδοτεί τη φιλοσοφία του καλλιτέχνη που θέτει ως επίκεντρο της ζωγραφικής του τον άνθρωπο να απεικονίζεται στο περιβάλλον του, στις καθημερινές του αναζητήσεις και δραστηριότητες που συχνά μπορεί και να υπερβαίνουν τα όρια του τραγικού.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί ως χαρακτηριστικό έργο αναπαραστατικής ζωγραφικής με θέμα τη ζωή της σύγχρονης γυναίκας που διαχειρίζεται πολλούς ρόλους και ως εκ τούτου εκτίθεται συνεχώς σε καταστάσεις που απαιτούν ενεργοποίηση και ψυχική ανθεκτικότητα. Ο τίτλος του είναι δυνατόν να λειτουργήσει ως αφόρμηση για κριτική σκέψη και διάλογο στην τάξη για τις πιθανές αιτίες εμπλοκής της πρωταγωνίστριας του έργου σε μια κάθοδο, που μπορεί να σχετίζεται με τον ψυχισμό της,τις επιλογές της, τις αναζητήσεις της, τις σχέσεις της, την εξωτερική της εμφάνιση. Μέσα από τα στάδια της στοχαστοκριτικής προσέγγισης του μοντέλου Perkins οι μαθητές μπορούν με αφετηρία το συγκεκριμένο έργο τέχνης να επικοινωνήσουν βαθύτερα με τον καλλιτέχνη και να δώσουν ποικίλες ερμηνείες.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
TYPICAL LEARNING TIME
0:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/4960
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Frissiras Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Φρυσίρα (Μουσείο Φρυσίρα)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
TEACHING APPROACH
constructivist
constructivist > cognitive apprenticeship
constructivist > socratic instruction
constructivist > experiential learning
constructivist > action research
constructivist > communities of practice
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
affective
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
affective > to organize values
affective > to form and follow a system of values
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΔΡΑΚΑΚΗ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Φρυσίρα
publisher: Μουσείο Φρυσίρα
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE