Η εικόνα μπορεί να προβληθεί με τον βιντεοπροβολέα σε μαθητές του Δημοτικού, στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής. Ο εκπαιδευτικός, αφού δώσει τα απαραίτητα στοιχεία για την ταυτότητα του εικονιζόμενου προσώπου, ζητά από τους μαθητές να συγκεντρώσουν στοιχεία τόσο για τη δράση του όσο και γενικότερα για την τοπική αυτοδιοίκηση της εποχής του. Οι μαθητές εργάζονται ομαδοσυνεργατικά, συγκεντρώνουν στοιχεία και πληροφορίες για την τοπική αυτοδιοίκηση κατά τον 19ο αιώνα στο ελεύθερο νεοελληνικό κράτος, τις αρμοδιότητες των δήμων και των κοινοτήτων της εποχής, την εξάρτησή τους ή όχι από το κεντρικό κράτος, το έργο του εικονιζόμενου στο Δήμο της Αθήνας κ.ο.κ. Μια ομάδα αναλαμβάνει να καταγράψει τους δημάρχους του δήμου που ζουν. Οι πληροφορίες που συγκεντρώνει κάθε ομάδα παρουσιάζονται στην ολομέλεια όπου ακολουθεί συζήτηση με ανταλλαγή απόψεων. Επίσης, κατά το μάθημα των εικαστικών, μπορεί να προβληθεί η τσιγκογραφία και οι μαθητές των μεγαλυτέρων τάξεων του Δημοτικού να διδαχθούν για την τεχνική της, για τα διάφορα είδη χαρακτικής και για την αξιοποίησή της με την αναπαραγωγή αντιτύπων σε χαρτί.