Το Βαθυ της Ιθακης
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο αποτελεί έγχρωμη εικόνα που απεικονίζει πανοραμικά το νησί της Ιθάκης και την πρωτεύουσά του, το Βαθύ. Προέρχεται από βιβλίο των αρχών του 19ου αιώνα, του εκδότη Edwart Dodwell, συγκεκριμένα του έτους 1819, από τη Δημόσια Βιβλιοθήκη της Βέροιας. Η έκδοση ανήκει σήμερα στη συλλογή του Ιδρύματος "Αικατερίνη Λασκαρίδη"

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται προκειμένου να λειτουργήσει ως οπτικό ντοκουμέντο που θα εκκινήσει διαδικασίες ενός σχεδίου εργασίας με θέμα τον αειφόρο τουρισμό και βασικά προαπαιτούμενα τον σεβασμό στο φυσικό, κοινωνικό, πολιτιστικό και ιστορικό περιβάλλον της νησιωτικής Ελλάδας. Το Βαθύ της Ιθάκης με την ιδιαίτερη φυσιογνωμία του, όπως αναδεικνύεται και γεωμορφολογικά στην εικόνα εποχής, οδηγεί ως χαρακτηριστικό παράδειγμα σε μια προσέγγιση ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης των μαθητών για τους πυλώνες με τους οποίους η Ελλάδα θα μπορούσε να πετύχει σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης. Ειδικότερα μπορεί να αξιοποιηθεί ως εισαγωγή-ερέθισμα για τις δυνατότητες του τουρισμού στα νησιά της χώρας μας, σύμφωνα με τις αρχές της αειφορίας σε συνδυασμό με τη γεωργία και την αξιοποίηση των ενεργειακών πόρων, με έμφαση στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
TYPICAL LEARNING TIME
0:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/5012
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology > Man-made environment Man-made environmentMan-made environment > Development DevelopmentDevelopment
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
TEACHING APPROACH
constructivist
constructivist > cognitive apprenticeship
constructivist > socratic instruction
constructivist > experiential learning
constructivist > action research
constructivist > communities of practice
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΔΡΑΚΑΚΗ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE