Αrtists and the lady responsible for keeping order in the Harem
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Στο έγχρωμο πορτρέτο του 1812,(Το έργο “Moeurs, usages, costumes des Othomans” πήρε ιδιαίτερους επαίνους και από τον Λόρδο Βύρωνα) του Γάλλου Antoine Laurent Castellan (1772-1838) απεικονίζονται σκλάβες και η υπεύθυνη για τη διατήρηση της τάξης στο Χαρέμι του Σουλτάνου. Η μουσικός, καθισμένη, κρατά και παίζει έγχορδο μουσικό όργανο. Στο κεφάλι φορά υφασμάτινο σκουφί και στ’ αυτιά της έχει κοσμήματα. Διακόσμηση έχει και στα χέρια. Το φόρεμά της έχει και ζώνη στη μέση. Η χορεύτρια φορά ένδυμα με διαφορετικά χρώματα και έχει ζώνη στη μέση. Στο κεφάλι έχει σκουφί και κρέμονται τα μακριά μαλλιά της με τις κοτσίδες και τα διακοσμητικά. Η υπεύθυνη για την τάξη κρατά ράβδο και κνούτο και έχει μαστίγιο στη ζώνη της για να εκφράσει το μεγαλείο της θέσης της. Μέσα από το ανοιχτόχρωμο φόρεμα, φορά φαρδιά πανταλόνα και στο κεφάλι έχει διακοσμημένο σκούφο. Διακρίνονται οι ασορτί με το φόρεμα παντόφλες και στο πάτωμα το στρωμένο χαλί.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Στο μάθημα της Ιστορίας οι μαθητές διευρύνουν τις γνώσεις τους για το χαρέμι. Στην προσπάθειά τους αυτή μελετούν και το σχετικό έργο του Βιζυηνού. Επικεντρώνονται και στο πρόσωπο της υπεύθυνης της τάξης με τα στοιχεία δεσποτισμού που έχει.
Στην Αισθητική αγωγή οι μαθητές στο μάθημα της μουσικής γνωρίζουν τα οθωμανικά μουσικά όργανα από φωτογραφίες ή στην πραγματικότητα και ακούνε τους ήχους τους από το διαδίκτυο. Συνδέουν τη μουσική με το χορό αποδίδοντας χορευτικά τα μουσικά ακούσματα.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Music Education Music EducationMusic Education
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
TEACHING APPROACH
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΡΤΙΝΟΥ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE