Banana tree, Tarsus, Cilicia
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η εικόνα του 1838 είναι από το βιβλίο του Labord για τη Μικρά Ασία, στην οποία περιηγήθηκε από το 1838 έως το 1862. Βλέπουμε να απεικονίζεται μπανανιά και άλλη βλάστηση στους κήπους έξω από την Ταρσό της Κιλικίας. Η μπανανιά, φυτό τροπικής ζώνης, φτάνει έως τα 6 με 7 μέτρα ύψος έχει φύλλα μεγάλα, εύκαμπτα και αδιάβροχα. Είναι διευθετημένα σπειροειδώς και είναι δυνατόν να φτάσουν τα 2,50 με 2,70 μέτρα μήκος και τα 60 εκατοστά πλάτος. Γύρω από τη ρίζα της διακρίνονται και άλλα φυτά που ευδοκιμούν στην Ταρσό της Κιλικίας και στο ανατολικό τμήμα της, καλούμενο Πεδιάδα που είναι εύφορο.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος, και στη Βιολογία ασχολούνται οι μαθητές με τη μπανανιά, τα είδη της, τους τόπους που ευδοκιμεί και την αξιοποίηση του καρπού και των φύλλων της. Συζητούν για την αξιοποίησή της και ως καλλωπιστικό φυτό.
Στο μάθημα της Γεωγραφίας, οι μαθητές εντοπίζουν στον έντυπο και ηλεκτρονικό χάρτη, την Ταρσό της Κιλικίας. Αναζητούν στη συνέχεια, τρόπους μετάβασης από το σημείο που βρίσκονται στην Ταρσό της Κλικίας. Αναζητούν επίσης τις σημερινές ονομασίες που έχει η ευρύτερη περιοχή.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Biology BiologyBiology > Organisms and Environment Organisms and EnvironmentOrganisms and Environment > Human and the Environment Human and the EnvironmentHuman and the Environment
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology > Maps MapsMaps > Map elements Map elementsMap elements
TEACHING APPROACH
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΡΤΙΝΟΥ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE