Η ελαιογραφία μπορεί να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας και των Εικαστικών και να αποτελέσει αφορμή για γνωριμία των μαθητών με την ζωή και το έργο του Γιώργου Ιακωβίδη και των υπολοίπων καλλιτεχνών (Βολανάκης, Αλταμούρας, Λύτρας, Γύζης, Ζαχαρίας, Δάβης, Λεμπέσης κλπ.) που εργάστηκαν στο πλαίσιο της «Σχολής του Μονάχου» ενός από τα σημαντικότερα εικαστικά κινήματα στην Ευρώπη του 19ου αιώνα. Οι μαθητές μπορούν στο πλαίσιο της ομαδοσυνεργατικής μάθησης να συγκεντρώσουν εικονικό και θεωρητικό υλικό που αναφέρεται στους καλλιτέχνες της Σχολής του Μονάχου και να συζητήσουν τα χαρακτηριστικά του ακαδημαϊκού ρεαλισμού αλλά και το προσωπικό ύφος κάθε καλλιτέχνη, εκφράζοντας ελεύθερα τις απόψεις και τις προτιμήσεις τους. Με αφορμή τα έργα των προαναφερόμενων καλλιτεχνών μπορούν επίσης να δημιουργήσουν ατομικά έργα εστιάζοντας, κατά το παράδειγμα της Σχολής του Μονάχου, στην χρήση του χρώματος, την καταγραφή σκηνών της καθημερινής ζωής, το πομπώδες και θεατρικό ύφος κλπ.