Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα των Θρησκευτικών. Οι μαθητές, αφού παρατηρήσουν προσεκτικά την εικόνα, μπορούν να περιγράψουν αναλυτικά τις λεπτομέρειες των εικονιζόμενων μερών του ναού. Η εικόνα μπορεί να λειτουργήσει και ως αφόρμηση, για να αναζητήσουν οι μαθητές πληροφορίες για το όρος Γολγοθάς και την εκκλησία του Πανάγιου Τάφου. Στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, οι μαθητές αρχικά καλούνται να ερμηνεύσουν την εβραΐκή λέξη "Γολγοθάς" και να σχηματίσουν προτάσεις με την κυριολεκτική και μεταφορική σημασία της λέξης. Στη συνέχεια, μπορούν να αξιοποιήσουν την εικόνα στην ενότητα για την Περιγραφή χώρων και να συντάξουν ένα περιγραφικό κείμενο, το οποίο να αναλύει τα μέρη του ναού. Στο μάθημα των Λατινικών, οι μαθητές μπορούν να ερμηνεύσουν και να κλίνουν τη συνεκφορά "Mons Calvarius". Στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής, οι μαθητές, αφού παρατηρήσουν προσεκτικά την εικόνα, καλούνται να καταγράψουν τα χαρακτηριστικά της αρχιτεκτονικής ναοδομίας και αφού αναζητήσουν εικόνες εσωτερικού άλλων ναών, να προβούν στη σύγκρισή τους.