Ο Άρειος Παγος.
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πρόκειται για φωτογραφικό αποτύπωμα του βράχου του Άρειου Πάγου στην Αθήνα, το οποίο τραβήχτηκε το 1851. Ο εν λόγω βράχος βρίσκεται βορειοδυτικά της Ακροπόλης των Αθηνών και πήρε το όνομά του από τον θεό Άρη, στον οποίο είναι αφιερωμένος. Εκεί συνεδρίαζε το ομώνυμο Ανώτατο δικαστήριο της πόλεως των Αθηνών, το οποίο συγκροτούσαν ισόβια μέλη. Σήμερα ο Άρειος Πάγος αποτελεί το ανώτατο ακυρωτικό δικαστήριο της πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης της Ελλάδας.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η φωτογραφία μπορεί να αξιοποιηθεί στα γνωστικά αντικείμενα της Ιστορίας και της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής. Οι μαθητές/ τριες χωρισμένοι/ες σε ομάδες μπορούν να διερευνήσουν το ρόλο και τις αρμοδιότητες του συγκεκριμένου δικαστηρίου στις διαφορετικές περιόδους της αρχαίας Ιστορίας. Ακόμη, μπορούν να αναζητήσουν τον ρόλο και τις αρμοδιότητές του σήμερα και στη συνέχεια η κάθε ομάδα να παρουσιάσει τα αποτελέσματα της εργασίας της στην ολομέλεια της τάξης, ώστε να φανεί η πορεία του συγκεκριμένου δικαστηρίου στο πέρασμα των χρόνων.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Benaki Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Μπενάκη (Μουσείο Μπενάκη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)
Political & Social Sciences Political & Social SciencesPolitical & Social Sciences
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΑΡΝΑΒΑΣ, ΕΙΡΗΝΗ ΤΖΟΒΛΑ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Μπενάκη
publisher: Μουσείο Μπενάκη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE