Οι μαθητές θα διευρύνουν τις γνώσεις τους μελετώντας το συγκεκριμένο πρωτότυπο λογοτεχνικό έργο του 20ου αιώνα. Δύναται να χρησιμοποιηθεί ως σημείο αναφοράς, προκειμένου οι μαθητές να μελετήσουν χωρισμένο σε χωρία το συνολικό κείμενο, χωρία τα οποία και θα σχολιάσουν. Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές θα χωριστούν σε ομάδες και ανά ομάδα θα μελετήσουν αποσπάσματα του βιβλίου, προκειμένου να συνθέσουν μια περίληψη του αποσπάσματος που ανέλαβαν και να την παρουσιάσουν στην ολομέλεια της τάξης. Με τον τρόπο αυτό οι ίδιοι ως αναγνώστες παρουσιάζουν το χωρίο που μελέτησαν στους συμμαθητές τους και ανασυνθέτουν συνολικά το λογοτεχνικό κείμενο.