Το πορτρέτο μπορεί να αποτελέσει έναυσμα για ανάληψη σχεδίου εργασίας που να αφορά στην κατάσταση της Ελλάδας μετά την Απελευθέρωση από τους Τούρκους. Φαίνεται η στροφή στον τρόπο ανδρικής ενδυμασίας από την παραδοσιακή φουστανέλα σε δυτικά πρότυπα. Οι μαθητές/τριες χωρισμένοι/ες σε ομάδες μπορούν να συλλέξουν υλικό από το έργο του φωτογράφου και να αναλάβουν να παρουσιάσουν την κατάσταση της χώρας (οικονομική, κοινωνική, πολιτική κ.α.) όπως αυτή αποτυπώνεται από τον φακό του καλλιτέχνη. Ακολούθως, η κάθε ομάδα μπορεί να δημιουργήσει με το υλικό της ένα κολάζ ή/και μια παρουσίαση ή/και μια ψηφιακή αφήγηση και να παρουσιάσει τα έργα στην ολομέλεια της τάξης ή/και σε άλλα τμήματα της σχολικής μονάδας.