Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ώστε οι μαθητές μέσα από το σκίτσο αυτό του Σοφοκλή Αντωνιάδη, να έρθουν σε επαφή με την τέχνη της σκιτσογραφίας / γελοιογραφίας και να γνωρίσουν την ιστορία της από τους αρχαίους χρόνους μέχρι σήμερα. Οι μαθητές μπορούν να εργαστούν σε ομάδες και να αντλήσουν πληροφορίες για την ανάπτυξη της γελοιογραφίας και τους σημαντικούς γελοιογράφους κατά την αρχαία εποχή, την ελληνιστική περίοδο, το μεσαίωνα και τη σύγχρονη εποχή. Μπορούν να επεξεργαστούν την εξέλιξη των θεμάτων, τις τεχνικές και τα διαχρονικά χαρακτηριστικά της γελοιογραφίας, όπως και τα προσόντα, τα ιδιαίτερα γνωρίσματα, τις δεξιότητες και τις πηγές έμπνευσης των γελοιογράφων. Οι μαθητές μπορούν να μελετήσουν έργα των σύγχρονων ελλήνων γελοιογράφων όπως του Αρκά, του Kώστα Mητρόπουλου,του Σπύρου Ορνεράκη, του Δημήτρη Χαντζόπουλου, κ.ά., να συγκρίνουν τα χαρακτηριστικά των έργων τους (τα σκίτσα και τα κείμενα) και να ανακαλύψουν ομοιότητες και διαφορές, ώστε να οξύνουν την κριτική τους ικανότητα και να ευαισθητοποιηθούν θετικά με διάθεση να δημιουργήσουν και οι ίδιοι ως "μικροί καλλιτέχνες - γελοιογράφοι" τα δικά τους έργα που θα εκθέσουν στο χώρο του σχολείου τους. Επίσης μπορεί να γίνει μια μικρή έρευνα για την αξιοποίηση της γελοιογραφίας στην ελληνική εκπαίδευση, όπου οι μαθητές θα ερευνήσουν τα βιβλία τους ώστε να ανακαλύψουν τις υπάρχουσες γελοιογραφίες και να αξιολογήσουν το ρόλο τους. Τέλος μια πολύ ενδιαφέρουσα δραστηριότητα θα ήταν οι μαθητές να πάρουν συνεντεύξεις από σύγχρονους γελοιογράφους, ώστε να εκτιμήσουν την αξία τους, την ευρηματικότητά τους και την οξύτητα της κριτικής τους ματιάς.