Μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας, ώστε οι μαθητές να γνωρίσουν τη ζωή και το έργο του Θεόδωρου Πάγκαλου και στα πλαίσια ενός project, να διερευνήσουν και να παρουσιάσουν τα δικατορικά καθεστώτα που επικράτησαν στη Ευρώπη τον προηγούμενο αιώνα, να κατασκευάσουν ένα χάρτη σημειώνοντας με κόκκινο χρώμα τις ζώνες όπου κυριαρχούσαν οι φασιστικές δικτατορίες και με πράσινο τις ζώνες όπου κυριαρχούσε ο πολιτικός φιλελευθερισμός, να μελετήσουν τα αίτια και τα χρονικά διαστήματα που επιταχύνθηκε η διαδικασία εξάπλωσης δικτατορικών καθεστώτων στην Eυρώπη, πόσα από τα δικτατορικά καθεστώτα στηρίχθηκαν σε βίαιη κατάληψη της εξουσίας και πόσα στη νίκη φασιστικών κομμάτων στις εκλογές, κ.ά. Επίσης μπορεί να αξιοποιηθεί ώστε οι μαθητές να αντλήσουν πληροφορίες και να παρουσιάσουν ένα project με την ιστορία της γυναικείας ενδυμασίας από την αρχαιότητα και την εποχή της Αναγέννησης, έως τα νεότερα χρόνια και τις δικτατορικές αντιδράσεις στον τρόπο ενδυμασίας, όπως και τον ενδυματολογικό κώδικα στις μουσουλμανικές χώρες και τις διαφορές στις ενδυμασίες των γυναικών στην Ανατολή και τη Δύση. Τέλος, στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής οι μαθητές μπορούν να συζητήσουν για τα δικαιώματα των γυναικών, το φεμινιστικό κίνημα, το δικαίωμα στην προσωπική ζωή και την ελευθερία έκφρασης που αναγνωρίζεται ως ανθρώπινο δικαίωμα, σύμφωνα με το άρθρο 19 της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, τους νόμους σχετικά με τη σφαίρα της δημόσιας έκφρασης που διαφέρουν από χώρα σε χώρα ανάλογα με τις εθνικές παραδόσεις και τις προϋποθέσεις που επιβάλλει η ανάγκη να προστατευτούν οι ελευθερίες και τα δικαιώματα των άλλων και να διατηρηθεί η δημόσια τάξη, κ.ά.