Le mouvement intellectuel en France: le livres. Le revues
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο προέρχεται από το περιοδικό "Γράμματα" του 1919 (τόμος 5, αρ. 41). Το περιοδικό "Γράμματα", εκδόθηκε για πρώτη φορά, το 1911 στην Αλεξάνδρεια, από τον Στέφανο Πάργα. Στόχος του περιοδικού, το οποίο κυκλοφόρησε για μία δεκαετία, ήταν η προώθηση του γραπτού ελληνικού λόγου. Το μαθησιακό αντικείμενο περιέχει μία τετρασέλιδη κριτική παρουσίαση του Joseph Rivière, για έντεκα βιβλία και δεκαεπτά περιοδικά, τα οποία κυκλοφόρησαν στη Γαλλία το 1919.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές θα μπορούσαν: α) να εντοπίσουν τις πληροφορίες και τα σχόλια στις βιβλιοπαρουσιάσεις και στην παρουσίαση των περιοδικών, από τον Rivière, και να συζητήσουν για την έκτασή τους, β) να διερευνήσουν τα γαλλικά λογοτεχνικά περιοδικά του 1920 και να αποδελτιώσουν τη θεματογραφία τους, γ) με αφορμή την παρουσίαση του έργου του Henri Barbusse "Clarté" (Σαφήνεια), από τον Rivière, να μελετήσουν στο 132ο τεύχος του περιοδικού "Ιστορικά Θέματα" (Νοέμβριος 2013), το άρθρο που αναφέρεται στον Barbusse (Ανρί Μπαρμπούς) και να το σχολιάσουν, γ) να παρουσιάσουν ένα άλλο τεύχος του περιοδικού "La mouette" (Ο γλάρος) και να συγκρίνουν τη δική τους παρουσίαση με αυτήν του Rivière, δ) να διαβάσουν μία βιβλιοπαρουσίαση σε ελληνικό λογοτεχνικό περιοδικό (π.χ. στο περιοδικό Πόρφυρας) και να αναζητήσουν ομοιότητες και διαφορές με τη βιβλιοπαρουσίαση του Rivière.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 18
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library & Information Center of the Univ. of Patras
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών (Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Modern Greek Language Modern Greek LanguageModern Greek Language > Text genres Text genresText genres > Presentation - Review Presentation - ReviewPresentation - Review
French FrenchFrench > Communicative language competence Communicative language competenceCommunicative language competence > Structure of speech/text Structure of speech/textStructure of speech/text
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Joseph Riviere
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΟΛΓΑ ΠΑΧΗ
metadata validator: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΨΥΧΟΓΥΙΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
publisher: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE