Οι μαθητές θα μπορούσαν: α) να εντοπίσουν τις πληροφορίες και τα σχόλια στις βιβλιοπαρουσιάσεις και στην παρουσίαση των περιοδικών, από τον Rivière, και να συζητήσουν για την έκτασή τους, β) να διερευνήσουν τα γαλλικά λογοτεχνικά περιοδικά του 1920 και να αποδελτιώσουν τη θεματογραφία τους, γ) με αφορμή την παρουσίαση του έργου του Henri Barbusse "Clarté" (Σαφήνεια), από τον Rivière, να μελετήσουν στο 132ο τεύχος του περιοδικού "Ιστορικά Θέματα" (Νοέμβριος 2013), το άρθρο που αναφέρεται στον Barbusse (Ανρί Μπαρμπούς) και να το σχολιάσουν, γ) να παρουσιάσουν ένα άλλο τεύχος του περιοδικού "La mouette" (Ο γλάρος) και να συγκρίνουν τη δική τους παρουσίαση με αυτήν του Rivière, δ) να διαβάσουν μία βιβλιοπαρουσίαση σε ελληνικό λογοτεχνικό περιοδικό (π.χ. στο περιοδικό Πόρφυρας) και να αναζητήσουν ομοιότητες και διαφορές με τη βιβλιοπαρουσίαση του Rivière.