Η φωτογραφία του Π. Μωραΐτη μπορεί να αποτελέσει αφορμή για την εμπλοκή των μαθητών/τριών στην αναζήτηση και επιλογή πληροφοριών αλλά και τη χρήση εφαρμογών του διαδικτύου για τη δημιουργία μιας διαδραστικής αφίσας, στην οποία θα είναι εφικτή η ενσωμάτωση διαφόρων αρχείων στη δόμηση του περιεχόμενου της, με σκοπό την προβολή της περιοχής της Ακρόπολης, του Ρωμαϊκού ωδείου αλλά και του λόφου του Φιλοπάππου. Η δυνατότητα ενσωμάτωσης διαφορετικών κειμένων, εικόνων και ήχων αλλά και βίντεο στη διαδραστική αφίσα μπορεί να συμβάλλει στη σύνδεση της προγενέστερης και νεότερης ιστορίας των περιοχών αυτών, με τη συμπερίληψη από τα μέλη των ομάδων ιστορικών πληροφοριών αλλά και στοιχείων από τη σύγχρονη εικόνα τους ή και φωτογραφιών με λεπτομέρειες από την αρχιτεκτονική και διακόσμηση των μνημείων ή ακόμη και σχετικών μαγνητοφωνήσεων από ηλικιωμένους ανθρώπους που μπορούν να μεταφέρουν διαφορετικές εικόνες από την ιστορία των συγκεκριμένων περιοχών συνδυασμένες με πρόσφατες βιντεοσκοπήσεις τους.