Πρόκειται για προσωπογραφία με την τεχνική του σκίτσου του λογοτέχνη Κώστα Ουράνη (Κωνσταντινούπολη, 1890-Αθήνα, 1953). Το πραγματικό του όνομα ήταν Κώστας Νιάρχος. Ασχολήθηκε με την ποίηση, την πεζογραφία, την ταξιδιωτική λογοτεχνία, το χρονογράφημα, τη συνέντευξη, ενώ εξέδωσε επίσης την κριτική μελέτη Κάρολος Μπωντλαίρ. Ο Ουράνης τοποθετείται ανάμεσα στους Έλληνες ποιητές του Μεσοπολέμου και δέχτηκε καθοριστική επίδραση από τον Μπωντλαίρ. Το έργο του χαρακτηρίζεται από έντονες συμβολιστικές επιρροές με κυρίαρχο τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα, το μελαγχολικό τόνο, το αίσθημα της ανεκπλήρωτης ευτυχίας, της νοσταλγίας, της πλήξης και τη διάθεση φυγής, η οποία όμως υπονομεύεται από μια ρεμβαστική νωχελικότητα. Η εικόνα εμπεριέχεται στο βιβλίο του Γιάννη Κ. Μπαστιά, Κωστής Μπαστιάς Βιογραφία, Εκδόσεις Καστανιώτη, Αθήνα 2005