Η εν λόγω εικόνα μπορεί να προβλήθεί σε ψηφιακό προβολέα στο πλαίσο μαθήματος σχετικού με την κλασική γλυπτική και τα γλυπτά του Παρθενώνα. Οι μαθητές θα κληθούν να παρατηρήσουν την κεφαλή και να εντοπίσουν στοχεία που καθιστούν το εν λόγω έργο χαρακτηριστικό δείγμα της τέχνης της εποχής του. Καλό είναι η εικόνα να προβληθεί μαζί με άλλες ανάλογου θέματος (π.χ. από τα Μάρμαρα του Παρθενώνα), ώστε να αναδειχθούν πληρέστερα τα ζητούμενα καλλιτεχνικά χαρακτηριστικά. Επίσης η προβολή της κεφαλής μπορεί να ενταχθεί και σε διδακτική περίσταση ιστορικού προσανατολισμού, στην οποία θεματικό κέντρο θα είναι οι καταστροφές που υπέστη η Ακρόπολη και δη ο Παρθενώνας από τους Ενετούς και τον Μοροζίνη το 1687. Η μεταφορά της κεφαλής στη Βενετία θα αξιοποιηθεί ως αφορμή, για να αναδειχθεί το ζήτημα της λεηλασίας των γλυπτών της Ακρόπολης σε διάφορες φάσεις της Τουρκοκρατίας, με αποκορύφωμα βέβαια τις ενέργειες του Έλγιν στις αρχές του 19ου αιώνα. Τα παραπάνω μπορούν να αποτελέσουν θέμα εργασίας, την οποία οι μαθητές θα εκπονήοσυν ομαδοσυνεργατικά.