Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
The garden of Gethsemane
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Εικόνα από το «Προσκυνητάριον της Αγίας Πόλεως Ιερουσαλήμ και Πάσης Παλαιστίνης». Απεικονίζεται ο Χριστός να προσεύχεται παρουσία αγγέλου, κατόπιν να πλησιάζει τους μαθητές του που κοιμούνται στον κήπο της Γεσθημανή, να συλλαμβάνεται από τους διώκτες του και να δέχεται το φιλί της προδοσίας από τον Ιούδα τον Ισκαριώτη. Η προσευχή στον κήπο της Γεσθημανή είναι η τελευταία προσευχή του Ιησού Χριστού πριν το εκούσιο Πάθος. Τα προσκυνητάρια ήταν μικρού μεγέθους βιβλία, γραμμένα σε απλή γλώσσα, κυρίως σε πεζό κείμενο και σπανιότερα σε στίχο. Περιείχαν περιγραφές των ίδιων των προσκυνητών από πολυάριθμα μέρη της Παλαιστίνης. Το είδος αυτό εμφανίστηκε στα μέσα του 17ου αιώνα και διαδόθηκε ευρέως τον 18ο αιώνα μ.Χ. Το συγκεκριμένο προσκυνητάριο αναπαράχθηκε πολλές φορές και ήταν ιδιαίτερα δημοφιλές. Εκδόθηκε για πρώτη φορά στη Βιέννη το 1728 και επανεκδόθηκε στην ίδια πόλη το 1787. Το προσκύνημα ξεκινούσε από τις ιερές τοποθεσίες και τα μοναστήρια της Ιερουσαλήμ. Συνέχιζε με την περιγραφή της εκκλησίας της Γεννήσεως στη Βηθλεέμ και του ποταμού Ιορδάνη, όπου λάμβανε χώρα συμβολικό βάπτισμα. Ακολουθούσε ο ναός του Σολομώντα, η Βηθλεέμ, η Γεσθημανή, το Όρος των Ελαιών και το όρος Θαβώρ.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα των Θρησκευτικών, έτσι ώστε οι μαθητές να γνωρίσουν μια σημαντική πτυχή της ζωής του Ιησού Χριστού. Η προσευχή στον Κήπο των Ελαιών σηματοδοτεί την αρχή του εκούσιου μαρτυρίου του και μια από τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής του Θεανθρώπου. Οι μαθητές θα γνωρίσουν τη δύναμη της προσευχής ως διάμεσου στην επικοινωνία μας με το θείο και μια στιγμή αδυναμίας του Ιησού, μια στιγμή όπου υπερτερεί η ανθρώπινη φύση του. Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί επίσης στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, έτσι ώστε οι μαθητές να προσεγγίσουν ένα διαφορετικό είδος κειμένου. Στόχος θα είναι οι μαθητές να συνειδητοποιήσουν ότι η λεκτική επικοινωνία δεν είναι ο μοναδικός τρόπος μετάδοσης μηνυμάτων. Σε ειδικά κείμενα, όπως τα θρησκευτικού περιεχομένου, η εικονογράφηση διαδραματίζει σημαντικό ρόλο, γιατί συμβάλλει στην τόνωση του θρησκευτικού αισθήματος.
KEYWORDS

EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER

METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/5222

LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))

SUBJECT AREA
Religious Education Religious EducationReligious Education
> Faith FaithFaith
> Hellenism and Christianity Hellenism and ChristianityHellenism and Christianity
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Topics TopicsTopics > Religion ReligionReligion
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Topics TopicsTopics > Religion ReligionReligion
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to form and follow a system of values
psychomotor > to perform independently, skillfully and precisely
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to form and follow a system of values
psychomotor > to perform independently, skillfully and precisely

LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
Μποζίνη Θεοδώρα
subcontract leader / coordinator:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
ΘΕΟΔΩΡΑ ΜΠΟΖΙΝΗ
metadata validator: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΨΥΧΟΓΥΙΟΥ
scientific metadata coordinator: Ψυχογυιού Ευαγγελία
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ

METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
metadata subcontract:
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)

Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings

Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.

- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator